Вчитель- це не тільки професія, це доля. "Школа - не простог місце де я працюю. Школа - це моя друга домівка."
Я вважаю себе щасливою людиною, тому що професію обрала за покликанням. Учитель це завжди творець. Інакше не може бути. Тому педагогічна праця, як жодна інша, потребує органічного єднання професіоналізму та високих душевних якостей.
У впровадженні інноваційних методів я перш за все керуюся основними заповідями - зокрема: любити, вірити, поважати, знати та розуміти дитину, як основний об'єкт і суб'єкт навчальної діяльності.
Я працюю в школі 40 років і завжди в постійному пошуку цікавих форм, прийомів, засобів, технологій навчання молодших школярів. На уроках використовую інтерактивні форми організації навчання молодших школярів, намагаюся перетворити кожен урок на урок - мислення, урок - спілкування, урок - діалог. Основним моїм завданням є формувати колектив, виховати в кожного учня навички спілкування для того, щоб навчити вчитися маленького школяра.
Своєю працею формую у дітей уяву, даю поштовх їхнім думкам, вчу дітей логічно і самостійно міркувати, використовую цікаві дидактичні матеріали.
Враховуючи психологічні особливості учнів молодшого шкільного віку та рівень іхньої готовності до спілкування, вважаю, що застосування інноваційних технологій навчання початковій ланці варто розпочинати з роботи в парах.
У своїй роботі керуюся такими формами роботи, як :
- -роботи в парах;
- робота в групах;
- категорія мікрофон;
- категопія "технологія навчання у грі"
- телефон
Немає коментарів:
Дописати коментар